Wet'suwet'en : you can help / vous pouvez aider

Event Date

Saturday, February 22, 2020 - 16:00 EST

Event Description

(4:00pm Eastern) Wet'suwet'en : you can help / vous pouvez aider: Are you angry about the police raids on Wet’suwet’en land? If so, join us this Saturday for an emergency online webinar with Elizabeth May to learn more about the developing situation and how you can help protect Indigenous rights. What’s happening on Wet’suwet’en territory is appalling and illegal. Mass arrests at gunpoint, media blackout, RCMP raids. Canada cannot say it will implement the UN Declaration on the Rights of Indigenous Peoples (UNDRIP) and then send in armed police to prevent hereditary chiefs from blocking a pipeline project they didn’t consent to in the first place.

Join Elizabeth May, Daniel Green, and Eryn Sylvester in this webinar to learn how you can make a difference.

Webinar format:
4:00-4:30pm EST in English
4:30-5:00pm EST in French

---

Êtes-vous en colère en raison des descentes de police sur les terres des Wet'suwet'en ? Joignez-vous à nous ce samedi pour un webinaire d'urgence avec Elizabeth May pour en savoir plus sur l'évolution de la situation et sur la manière dont vous pouvez contribuer à la protection des droits des Premières Nations. Ce qui se passe sur le territoire de la communauté wet'suwet'en est épouvantable et illégal. Nous assistons à des arrestations massives, à un black-out des médias et à des descentes de police de la GRC. Le Canada ne peut pas dire qu'il a l'intention de mettre en œuvre la DNUDPA et ensuite envoyer des policiers armés pour empêcher les chefs héréditaires de bloquer un projet de pipeline auquel ils n'avaient pas consenti au départ.

Joignez-vous à Elizabeth May, Daniel Green, et Eryn Sylvester lors de ce webinaire pour apprendre comment vous pouvez faire la différence.

Format webinaire :
16h00-16h30 EST en anglais
16h30-17h00 EST en français

REGISTER NOW >>

NOTE: These webinars are limited to party members and volunteers, and registrations will be checked accordingly.